time.


Tänker på hur alla försöker uttrycka sina känslor, hur alla kämpar med sina mål, för att nå högre än man når. Varför hittar vi alltid tusen andra sätt att skapa, när det är så enkelt att bara säga vad man egentligen vill ha? Människor har alltid gjort som de vill, gör vad dom inte vill, för att få. Där vilja inte räcker längre än ut genom dörren och in igen. Jag tänker på den där känslan, som finns, som snöar, som försöker förklaras. Men lycka är inte att vara lycklig, lycka är att få vara med dem man vill. Lycka är att vara underbar utan att veta om det. Veckorna swishar förbi och dagarna består. Min tid har egentligen slutat kalla sig för veckodagar, för vad spelar det för roll om det är måndag eller onsdag, om tiden går fort eller sakta? Jag märker genom tickandet, de sekunder, minuter som finns kvar, kvar av mitt liv - Jag påminns. Så mycket tid jag lägger ner på att leva, så mycket tid har jag.




Kommentarer
Postat av: c

pratar vi fortfarand eom tichan? ahha

2010-02-21 @ 20:13:00
URL: http://redandblack.se
Postat av: c

du kommenterade under en jacka så du kanske menade den? :)

2010-02-22 @ 11:40:29
URL: http://redandblack.se
Postat av: sandra

bra text.

2010-02-22 @ 13:04:31
Postat av: theresa.

fin blogg.

2010-02-23 @ 11:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0