weekendo.


Hello alla tjusiga människor! Dags för en liten sammanfattning kanske? Well, jag spelade fotboll igår, sprudlande känsla som fortfarande sitter i. Fredag = After work. Imorgon blir det häng med flickorna, som jag träffat alldeles för lite den senaste tiden. Har istället blivit fokus på att ta sig hem så fort som möjligt från jobbet för att sedan mysa ner sig i soffan, eller i ett badkar eller så. Alone time and boyfriend time. Men lite pizza/vin chill kommer bli loooooovley. Känns som att alla dagar är planerade nu. På söndag blir det lite bio [Shutter Island] och sedan jobb 3 små dagar innan jag far på semester. Yay, tänk om jag alltid kunde ha så mycket energi som jag har på fredagar, vilken Emma jag skulle va! Men här sätter vi stopp. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0