whispering thoughts.



"Jag har liksom känt lite extra, känt mig hjälplös,
på alla plan. Och min kropp känner av det.
När jag umgås där jag trivs, syns det mindre...
Som konserten ikväll, hade jag fått sitta där och
lyssna, beundra varje talang, varje ton, och känsla,
så skulle jag göra det för resten av livet."

"Önskar jag kunde ändra en känsla. Det vi tänker på,
att vi vill hoppa över en slags tid, för att komma in i en
annan. Om vi kunde glömma även det för ett tag, och
låta va, låta ske..."

"Om jag lägger min hand över dina läppar,
men låter dig ändå få viska..."

"Ibland så blir jag rädd, när jag tror du vet mer om mig,
än jag själv, och jag märker saker om dig som du gömt.
Varför är du så stressad? Varför måste målen nås just nu
och så snabbt? Jag vill vara nära med dig, att leva tillsammans
och njuta allt vi vet och allt vi inte har en aning om..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0