Shine on.


Önskar att jag hade en dagbok som skriver sig själv. Skriver mina tankar - precis så som dem är. Jag behöver få se känslorna för att verkligen förstå. Genomskinlig. Det är vad jag blivit. Tappat färg o förståelse och framförallt intresse. Inbillar mig att jag blivit känslokall - att jag inte vet vad som är rätt eller fel längre - men varje gång jag agerar fastnar gråten i halsen o allt jag får fram är ett förlåt. Kanske vill jag mer än som går.    Just nu befinner jag mig i en berg & dalbana. Känslor hit och dit. Jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Tårarna bränner bakom ögonlocken. Leenden glittrar bredvid. Inmålad i ett hörn Precis så som jag någonstans ville. Vad än som gör mig lycklig Jag försöker tänka mig det    Jag vill skrika, bete mig. kasta mig i en kall sjö o komma upp som ny. Börja om.  Jag går och går och går. fotograferar, drömmer mig bort. drömmer om dig, och när jag gråter, gråter jag för oss.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin header!

2010-08-01 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0