things I like about myself;

Jag gillar att; jag vet hur man slappnar av - är nog ganska chillad - Jag gillar mitt snövita hår. Jag kan plocka ut skönhet i små och enkla saker. Jag gillar att jag aldrig blir riktigt nöjd - lite vill ha mycket os.v. Gillar att vara familjekär och nostalgisk. Jag är lättroad och flamsig ...pysslig. Jag känner passion för mycket, och ger aldrig någonsin upp hoppet om mig själv, även när det verkar nästan omöjligt. Djur gillar mig och jag dem. Gillar mig själv nästan alla dagar, förutom på söndagar. Gillar att jag inte har någon TV av egen fri vilja, och lägger min tid på annat, som att skriva om saker jag gillar, typ. Jag gillar att jag börjat lägga mer tid på fotandet och bildredigeringen.

Sådär ja! GUD vad mycket jag gillar med mig själv ändå, inte klokt, skulle kunna fortsätta i evigheter ;)


Kommentarer
Postat av: Helen

Och jag gillar att du gillar dej!!! :) Puss & Kram!!

2011-05-27 @ 16:22:42
URL: http://inwardsun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0