time will tell.




"We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same."


Okey. Jag är inne i en fas. "Jag kan inte sluta tänka på livet och meningen med allt, och varför jag fortfarande bor i ett land som Sverige när jag vet att det finns så mycket annat jag vill se och känna". Jag kom hem från min resa, vaknade upp och allt kändes bara så självklart. Men när ska jag egentligen skriva den-där-boken...varför känner jag så mycket som jag tidigare lärt mig att se bort ifrån? Svaren ligger bara i mig själv, det handlar bara om NÄR.

"Everything we need is already there. The challenge is letting go of all our stuff in the way."

Mitt i allt så bokar jag in mig på "Communication & leadership club" så nu ska jag utveckla mina kunskaper som talare. Det låter som ett april-skämt faktiskt, men jag tror på helomvändningar. Jag är livrädd för dem samtidigt. Att skjutas upp i luften och inte ha en aning om vart man landar...


"Angels can fly because they take themselves lightly."
— GK Chesterton


Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir nog skoj på fredag :) spännande !Kramar

2010-04-01 @ 22:53:29
Postat av: Lina

fin text.

2010-04-02 @ 13:29:42
Postat av: Fia

fin blogg, du

2010-04-02 @ 15:42:22
Postat av: charlotta

fin blogg.

2010-04-06 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0