att känna sig själv - att inte känna sig själv

Packa väskan
Lev lite till

Livet är för kort och dagarna går för snabbt, för att säga nej
och du vet att det är sant. Få ur dig det och känn hur du
plötsligt får balans. Jag önskar att jag kunde vara kvar.
Det är en ärlig önskan, om än ohållbar. Men stannar jag så
vet jag hur det går - jag vet inte vem jag blir, men jag vet
vad det gör mig till. Är det en styrka att behålla - Är det en
styrka att behålla och kämpa emot? Snart får vi svar. För när
som helst ställs frågan på sin spets - och då vet vi vad det är
som vi har. Vi måste resa oss och gå, men vad tar vi med oss?
Tänk om det inte finns några gränser...tänk om det inte finns
någon väg tillbaka?

Kommentarer
Postat av: nonita

fint skrivet!

2010-07-18 @ 12:49:57
URL: http://nonita.devote.se
Postat av: agneta

Du fina tjejen, förstår att Du grubblar och nu skall Du få en devis av mig i ordgåva;



Det är minst lika skön att vara sann som att vara snygg!



Visst är den klockren!! Tror den stämmer in på de flesta av oss, i alla fall på mig!



Var rädd om Dig och tack för Din kommentar på min blogg!



Agneta

2010-07-18 @ 16:18:10
URL: http://wabisabihome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0