day's.


Semestern är liksom i sin mitt. Har vart med familjen på Öland och längevännerna i Småland. Fina dagar. Nu tillbaka till Stockholm igen. Vet inte riktigt hur jag ska fixa min rastlöshet. Vänner börja jobba, vänner försvinner, och jag har varit sämst på att planera min sommar (i år igen). Över två veckor kvar av ledighet, och jag känner redan lite stress. Det jag egentligen mest önskar är att packa väskan och åka till den där grekiska ön, och bara sola, bada, och dricka vin. När ska jag lära mig att planera?


Kommentarer
Postat av: jessica

du har med fina semester bilder. å sommarplanering har blivit en dålig egenskap hos mig med. sucks. man måste ju ta tillvara på dagarna. men du som är kreativ hittar säkert på massa ändå=) puss

2011-08-02 @ 19:18:36
URL: http://www.jessicacollin.se
Postat av: Karin

Snygga pics!!

2011-08-03 @ 07:09:47
Postat av: hilda

låter riktigt bra :)



sv: tusen tack! hur hittade du den om jag får fråga?!? :)

2011-08-10 @ 23:34:12
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0