life finds a way.

Och medan du lever - bli som du vill vara. Varje gång du möter nya ögon har du chansen att vara precis som du är. Snäll. Skön. Mjuk. Vacker. Nyfiken. Lekig. Fascinerande. Vill man göra världen vackrare – hålla den vacker – är det upp till en själv...

Vissa saker kan jag varken ta till mig, eller få nog av. Mobilen ligger mörk och tyst bredvid mig och jag undrar när den kom att bli så viktig. Söndagstystnad. Stunder avlöser varandra och medan jag försöker vara bara mig själv känns jag otillräcklig, inte ensam, bara otillräcklig. Om man vet att det finns bättre, när man känt vad som är underbart  – vad gör man då? Väntar in - andas - låter stunderna passera. Men stunderna är verkligheten. Viskningar som är långt bort, är dem som känns.

Vart vi möts vet jag inte - men att vi mötts är jag säker på...



Kommentarer
Postat av: stina

fin blogg!

2011-05-16 @ 08:00:22
URL: http://devote
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Fin blogg, allt bra? :D

2011-05-16 @ 21:53:21
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0