I had a dream - I cried a lot - you hold my hand


Inatt drömde jag att jag levde min sista dag. I drömmen så vaknade jag upp och var medveten om allt som höll på att hända. Allt var tyst. Jag visste att detta skulle bli den sista dagen i mitt liv. Förundrad över all tystnad tog jag mig ut och släpade mig fram på den tomma vägen. Efter en tid mötte jag människor jag alltid duckat för tidigare. Människor jag alltid varit rädd för. De skymde min sikt, trots att de alltid varit som osynliga för mig. De har varit osynliga nästan hela sina liv och plötsligt är det bara dem jag ser. Sista dagen som jag får vakna bredvid min kärlek. Sista dagen som jag får komma hem. Sista dagen som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0