am I dreaming?





Inatt drömde jag tusen olika drömmar. Om tusen olika människor. Människor jag känner, och som jag inte känner. När man liksom sover/vaknar varje timma, och för varje ny timma - en ny dröm. Så nu försöker jag att pussla ihop mig själv och figurera ut vad som egentligen är sanning. Har jag varit i Italien alldeles nyligen och käkat äkta Italiensk pizza? Har jag skaffat hund, och tycker jag egentligen om hästar utan att veta om det? Grubblerier. Det är iallafall en underbar dag där ute, sådär svenskt härligt som man vill ha det. Tänkte leta upp vännerna och göra allt sådant som man drömmer om att göra, en vårdag i maj. Äta en glass kanske, få ytterligare några fräknar och räkna svalor som flyger i skyn medan man ligger i gräset o kisar och fingrar efter en kall jordgubbe och smält choklad. Vi ses i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Jessica Collin

söto

2010-05-16 @ 10:35:23
URL: http://www.mikaelochjessica.se/blogg.htm
Postat av: terese

bra blogg.

2010-05-16 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0