ahhh.

Just nu känns det som att jag sitter inne på tusen känslor. Känslor som yr omkring i hela kroppen, som gör mig helt matt. Jag skulle kunna lägga mig raklång på golvet och titta i taket i flera timmar utan att känna någon skillnad. Ungefär så. Matt, orkeslös och less, och på ett sätt väldigt ledsen. På något sätt så känns det som att alla känslor stannat där inne, för att jag inte haft någon att lägga dem på. När man bor själv, har man bara sig själv i sådana här stunder. Att ha en katt att mysa med, en vän i mobilen, en mamma för långt bort. Jag försöker bara göra allt rätt - få saker att synka, men på något sätt räcker det inte till. Människor vill alltid har mer - JAG vill alltid ha mer. Behöver avreagera mig med något, för någon, men för vem och hur? Behöver skrika och andas på samma gång. Ahhhh!


Kommentarer
Postat av: isabella

sv, nemen åh tack :)



fin header :)

2011-12-10 @ 15:11:57
URL: http://barabellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0