existerar.


Jag har gått i baklås nu känns det som. Betraktar på avstånd. Har så mycket att göra, så jag vet inte var jag ska börja. Vill eller ska. Måste eller önskar. Hur vet jag vad som känns viktigast? Vill. Behöver. Kan inte. Vill. Jag besitter på flera världar inuti. Så mycket vilja, så mycket kreativitet, som jag inte vet vad jag ska göra med. Fast i mönstret man så ofta pratar om. Men snart är det semester. Snart är det veckor av bara frihet. Men vad ska jag göra, vad vill jag göra? Jag tror jag är för rastlös för att umgås med mig själv så mycket som jag gör. Det är bara så skönt med sin egen frånvaro ibland. Att bara få existera tillsammans med någon annan. Vara nära. Insjunken. Leende...



Kommentarer
Postat av: MATILDA

Tack söta du :D

2011-06-12 @ 11:11:08
URL: http://lifebymatilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0