dagar som går.


Jag sitter i lägenheten och stirrar på datorskärmen. Alternativt väggen. Alternativt på ingenting alls. Lyssnar på en katt som spinner, som ser nöjd ut. Känner mig lite sjuk i både hals och själ. Det finns liksom ingen inspiration. Varken ute eller inne. Varken varmt eller kallt. För ett par dagar sen var jag helt fylld - av förväntan, av möjligheter. Och idag vet jag inte vem/vad jag är. Vart lämnade jag bort mig själv? Noll fokus. Noll kontroll. Men hur ska jag kunna fokusera om jag inte kan fokusera inuti mig själv? Jag tror att jag har skjutit allt på framtiden lite för mycket. Det är så trist att rapportera läget från den här sidan. Man blir ju inte det minsta gladare av det. ÅH, väck mig!



Kommentarer
Postat av: Tim

Gillar bloggen!

2011-05-03 @ 07:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0